zondag 3 oktober 2010

Kleedgeld dus shoppen. (:

Hee. ^^
Ik heb mijn kleedgeld binnen, en ik moet dus echt heeeeel snel weer gaan shoppen.
ik heb een super schattige muts gezien bij de Clairs, met konijnen-oren, dus die MOET ik gewoon hebben. ;D
en verder gaa ik shoppen voor het schoolfeest de 15e. niet volgende week vrijdag, maar die vrijdag daarna, dus.
het thema is Halloween, en ik heb echt geen zin in een heel pak, maar ik heb bedacht om gewone, leuke kleding aan te trekken, met overdreven make-up en van die vampiertanden, ik vond het wel ssslim, zo hoef ik niet in een achterlijk pakje,aar ben ik wel soorvan, verkleed!
ik heb deze week echt zoveel proefwerken en overhoringen, echt niet normaal meer!
ik denk dat ik gaa bezwijken onder die berg.. maarja, ik heb mijn allerliefste vriendinnen en mijn blog, waar ik gewoon even kan relaxen.

ik ben gister midag/avond iets gaan drinken bij de buren, mijn buurvrouw is nu zwanger, en uitgerekend op 14 januari ofzo. en het lijkt me echt zoo leuk, een baby-buurmeisje.. het word namelijk een meisje! (ll')
het lijkt me dan echt super om zo af en toe eens op te passen!
maar, ik heb nu denk ikwel genoeg geblogt.
ik zet er zo nog wat site's op waar je echt super toffe kleding kan vinden.. (:
Kusjeee. xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten