vrijdag 9 juli 2010

WK- Finale!

Nu Nederland in de finale staat kan je als blogger niet achter blijven!
ik gaa zondag eerst naar een feest van een vriendin van me, en daarna lekker voetbal kijken..
ooh! ik hoop zoo dat ze gaaan winnen, dan kunnen we echt super trots zijn!
nouja, dan zijn we natuurlijk al.. ze zijn nu al zover gekomen!
maarja.. ik had even zin om iets op mijn blog te schrijven, dus dan doe ik dat ook.
ik zal even vertellen wat ik allemaal gaa doe dit weekend!
oke..

Zaterdag: ik gaa naar Haarlem met mijn moeder, naar waar ik vroeger gewoont heb, en wat vrienden opzoeken && lekker shoppen!

Zondag: eerst naar een feestje van mijn vriendin en daarna lekker voetbal kijken, en misschien op een groot schermm.. hmm! ik heb er zooo'n zin in! (''L)

ik post morgen avond nog wel wat dingetjes over Haarlem, op mijn blog!
x





Geen opmerkingen:

Een reactie posten