donderdag 2 september 2010

Hooooooi.

Hee allemaal!
ik heb erg lang niet geblogt, en ik had zin om het weer even te doen, ik hoop dat het een lange word want dat is wel nodig na zo lang NIET bloggen.
het is nog steeds vakantie hier, en ik geniet er enorm van!
maandag moet ik weer naar school, ik heb er totaal geen zin in, maar ergens toch ook weer wel.
dan heb ik weer ritme in mijn dag, dan heb ik weer het gevoel dat ik iets doe! ;D
maarjah, ik mag niet zeuren, want ik ben ook geen ochtendmens, en ik houd er niet van om vrieg op te staaan.
als ik straks weer nar school moet zal dat zeker het geval zijn.
ik heb deze vakantie een hoop boeken gelezen, sommige kende ik al maar de meeste nog niet!
bijvoorbeeld: 'wie niet weg is..' van Clare Sambrook.
en: 'Aan de bal' van Dijkzeul.
die boeken kende ik nog niet maar: 'de kleine blonde dood'van Boudewijn Büch && 'komt een vrouw bij de dokter' van Kluun en 'de weduwnaar' ook van Kluun.
die kende ik al.
veel boeken heb ik gelezen dus dit zijn ze lang nog niet allemaal!
vooral als ik echt weg ben lees ik veel, dan heb ik er ook de tijd voor.
als ik thuis ben zie ik altijd wel weer iets liggen dat me pusht om het boke nog maar even te laten liggen, en als ik dan lees is het meestal de 'Viva' of de 'Elle'.
Ik ben gister trouwens ook naar de H&M geweest, ik heb er een t-shirt een broek en een kort broekje gekocht!
ik zal zo nog wel wat foto's posten op dit blog van de dingen die ik de afgelopen tijd heb gekocht!

Mijn nicht heeft nu een kamer in Amsterdam.
ik kijk er erg naar uit om een keertje bij haar op bezoek te komen dan!
ik gaa er dan lekker shoppen en misschien blijf ik ook wel slapen, lijkt me in ieder geval erg leuk!
Volgens mijn opa en oma heeft ze het erg leuk ingericht, en ik zou graag een keer wat foto's zien. maarjahp, die had ze blijkbaar nog niet!
ik gaa nu even stoppen met bloggen, misschien zet ik er straks nog wel iets op in iedergeval morgen nog wel wat!
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten