woensdag 29 september 2010

Ziekjes.. :S

Hee, 
gister was ik ziek. :S
Ik sliep zowat de halve dag en heb daarom niets geblogt. ;D
Ik was vandaag nog steeds niet helemaal fit, maar ik had allemaal ovehooringen en als ik die zou moeten inhalen, zou ik ze nóg een keer moeten leren en daar had ik niet zo'n trek in.
gelukkig nog maar één echte schooldag en et vrijdag, en dan ben ik al om 2 uur uit, en heb ik maar 2 echte lessen. :O
maar, ik moet echt weer gaan shoppen, ik voel me zo leeg, en weet de hele tijd niet wat ik aan moet trekken. ):
wat ik heb gepost had ik al of gaa ik kopen, ik vond die blouse zoo onwijs leuk, dat ik die zeker koop, en die schoenen moet ik ook echt hebben.
de rest had ik zowat al, dat hoedje had ik van mijn moeder gejat! (:
de 15e oktober heb ik trouwens een school feest. :p
weet alleen niet wat ik aan moet trekken, misschien wel gewoon dat blousje en dat hoedje, en  een leuke legging en een ceintuur bij het bloesje en leuke schoenen. xD
ja, dat doe ik, dan moet ik alleen nog leuke schoenen vinden, want de schoenen waar nu trouw aan ben beginnen te verslijten. 
alleen denk ik niet dat ik genoeg geld heb voor die schoenen die ik nu zo über vet vind. :-(
nou, ik ga nog even homeworkje doen.
Kusjeeee. xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten