woensdag 30 juni 2010

Shoppen!

ben wezen shoppen in Breda..
heb een boek gekocht; ik had nog een boekenbonn liggen van mijn verjaardagg; (t'is alweer een tijdje geleden!)

Ik heb een t-shirt gekocht--> groen met een monster erop!
en het boek: 'het levenswerk van een talentloos meisje.' van Sanne Vogel..
ik ben nog niet begonnen met het lezen, maar dat doe ik morgen wel; ik heb dan genoeg tijd..
ik heb een proefwerkweek-> morgen heb ik Geschiedenis en muziek.. maar m'n muziekboek is weg, kan dus niet leren, balen!
maarjah.. t'is niet anders,,
ik ben al klaar met leren voor geschiedenis, dus heb lekker veel tijd om héél lang te bloggen!

ik vind bloggen steeds leuker worden, gewoon lekker alles schrijven!

btw; ik ben nu bezig met radio luisteren 3fm.. en ze draaien nu het foutste nummer ooit..
secret girl van ralf mackenbach.. echt zo slecht dat het grappig is! xD

nou, ik stop ff.. misschien post ik nog wel foto's van mijn aankopen!
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten